Zmiana godzin obsługi klientów ZUS

Od poniedziałku (2 listopada) z powodu sytuacji epidemicznej sale obsługi klientów w ZUS w poniedziałki będą czynne w tych samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8 do 15. ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyt, które do 4 listopada będą dostępne we wszystkich oddziałach ZUS. Jesteśmy dostępni także przez internat za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) i telefonicznie. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7–18. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7–18.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Skip to content