Sądeckie Wodociągi wprowadziły usługę zdalnych umów

Po kilka umów dziennie na dostawę wody i odbiór ścieków zdalnie zawierają Sądeckie Wodociągi. Zainteresowani klienci podają telefonicznie niezbędne informacje, a pracownicy pozostałe formalności biorą na siebie.

Wielu właścicieli nowych domów chcąc się do nich wprowadzić potrzebują podłączenia się do wodociągu i kanalizacji. Odpowiadając na to zapotrzebowanie Sadeckie Wodociągi  uruchomiły obsługę zdalną, która pozwala na zawieranie umów bez kontaktu osobistego. Wystarczy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i podać niezbędne informacje. W przypadku nieruchomości potrzebny jest np. numer księgi wieczystej, poza tym dane osobowe właściciela nieruchomości. W trakcie rozmowy telefonicznej pracownik będzie o nie pytał, a następnie wypełni w imieniu klientów niezbędne dokumenty. Formularz można także pobrać ze strony internetowej, samodzielnie wypełnić i wysłać.  Gotowa do podpisania umowa dotrze pocztą.

Numery telefonów do Biura Obsługi Klienta: 18 4141215, 18 4141228.

Skip to content