5 cech dobrego gadżetu reklamowego

  • 26.03.2020, 11:00
  • Grupa Tipmedia
5 cech dobrego gadżetu reklamowego
Gadżety reklamowe są jednym ze sposobów na pozyskanie lub utrzymanie klienta bądź pracownika poprzez wzbudzenie w nim pozytywnych emocji. Takie gadżety sprawiają również, że dana firma jest bardziej rozpoznawalna w konkretnej branży. W Wielkiej Brytanii przeprowadzono badania, które udowodniły, że znakomita większość osób badanych, które miały okazję dostać przedmiot z logo danej firmy, były takim prezentem pozytywnie zaskoczone i poczuły się docenione. Warto wiedzieć zatem, jakie cechy powinien mieć dobry gadżet reklamowy. O tym przeczytacie poniżej.

1. Funkcjonalność

Po pierwsze gadżet reklamowy powinien być użyteczny. Jego zadaniem jest pomoc naszemu klientowi, czy pracownikowi w codziennym funkcjonowaniu. Nie bez przyczyny kubki czy kufle z logo są jednym z najczęstszych wyborów przedsiębiorstw. Najważniejsze jest, aby dostosować dany gadżet do potrzeb konkretnego człowieka.

Jeśli mamy informacje, że dany klient jest z zamiłowania piwoszem, to świetnym pomysłem będzie postawianie na kufle z nadrukiem. W ten sposób zakomunikujemy mu, że jego zainteresowania są dla nas niesamowicie istotne, a on z kolei poczuje się wyjątkowo. W tworzeniu takich gadżetów specjalizuje się: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kufle/.

2. Atrakcyjnie zaprojektowany

Kolejną bardzo istotną cechą dobrego gadżetu są jego walory estetyczne. Zgodnie z triadą platońską, wszystko, co dobre jest ładne i prawdziwe. Jeżeli więc wręczymy klientowi gadżet z logo naszej firmy, który jest ładny, to może to wpłynąć na jego postrzeganie naszego przedsiębiorstwa, jako dobrego – profesjonalnego i autentycznego.

Dodatkowo, jeżeli dany przedmiot, który jest wizytówką naszej firmy, będzie zaprojektowany w ciekawy, innowacyjny sposób, to jest więcej niż pewne, że dana osoba przeniesie skojarzenia z tym przedmiotem na skojarzenia z naszą firmą. A chyba każdy przedsiębiorca chciałby być postrzegany jako osoba innowacyjna, idąca z duchem czasu.

3. Dobry jakościowo

Wiele osób decydując się na przedmioty, które mają być podarunkiem z logo firmy, chce za wszelką cenę przyoszczędzić. Jednak nie jest to najlepsza droga do pozyskania bądź utrzymania kontrahentów. Dlaczego? Ponieważ gadżety niskiej jakości, które się popsują z byle powodu, również mogą oddziaływać na postrzeganie naszej firmy. Warto więc inwestować w dobrej jakości produkty, które są pełnowartościowe.

4. Dostosowany do aktualnych trendów

Aktualnym trendem, który powinien zostać wprowadzony już lata temu, jest dbałość o środowisko. Jeżeli nasze gadżety będą stworzone z materiałów, które są przyjazne środowisku, to z pewnością zyskamy sobie przychylność wielu ludzi, którzy cenią sobie takie rozwiązania. Może to być również element decydujący, który wpłynie na wybór naszej, a nie innej firmy przez danego klienta.

5. Dostosowany do okazji

Ostatnią cechą, którą powinien charakteryzować się dobry gadżet reklamowy, jest dostosowanie go do okazji. Inne przedmioty powinniśmy wybrać w momencie, gdy jesteśmy sponsorem wydarzenia sportowego, a inne, kiedy znajdziemy się na targach związanych z naszą branżą. Jeszcze innych użyjemy w momencie, gdy przyjmujemy nowego pracownika do naszej firmy. Wszystko zależy od sytuacji i do niej powinniśmy dostosować wybór gadżetu.

Dobry gadżet reklamowy potrafi zdziałać cuda. Dzięki podarowaniu upominku z logo naszej firmy jesteśmy w stanie wpłynąć na decyzje przyszłych bądź obecnych klientów, czy pracowników. Najważniejszymi cechami odpowiedniego gadżetu jest jego użyteczność, ładny design, wysoka jakość, dostosowanie do trendów oraz okazji.

Grupa Tipmedia
--- Artykuł sponsorowany ---
Podziel się: