BAZO, czyli nieocenione wsparcie sprzedaży

  • 03.02.2020, 08:00
  • Grupa Tipmedia
BAZO, czyli nieocenione wsparcie sprzedaży
„Jak zwiększyć sprzedaż?” – to pytanie zadaje sobie każdy przedsiębiorca, jednak tylko niewielu znajduje na nie odpowiedź. Tymczasem w dobie Internetu i możliwości jakie daje, takich sposobów na wsparcie sprzedaży i zwiększenie przychodów jest naprawdę wiele. Jednym z tych, które zrobiły furorę w ostatnim czasie, jest BAZO – narzędzie do automatyzacji marketingu, dzięki któremu możesz osiągnąć swój cel. A w jaki sposób pomoże Ci zwiększyć sprzedaż?

BAZO – automatyzacja marketingu i wsparcie sprzedaży

BAZO to narzędzie, działające w oparciu o algorytm sztucznej inteligencji, które informuje właściciela strony internetowej o tym, jakie firmy ją odwiedziły. Wiesz więc jacy obecni i potencjalni klienci, a także konkurenci wchodzą na Twoją firmową witrynę oraz… czym się interesują. Kluczową funkcją jest bowiem monitoring użytkownika korporacyjnego – dzięki niemu dowiesz się, jakimi podstronami jest zainteresowany, gdzie spędza najwięcej czasu, w co klika i ile łącznie czasu spędza na stronie.

BAZO posiada też możliwość automatycznego wyświetlania spersonalizowanych komunikatów, co znacząco wpłynie na interakcję z klientem i znacznie skuteczniej zachęci go do skorzystania z oferty. Zachęcisz nimi do zostawienia kontaktu albo zadania pytania o konkretny produkt.

 

BAZO, czyli sposób na konwersje

Narzędzie świetnie sprawdza się w B2B i posiada wiele wbudowanych elementów, dzięki którym zwiększysz konwersje. Mowa tutaj o:

  • gotowych, przygotowanych przez specjalistów szablonach, dzięki którym zaprezentujesz potencjalnemu klientowi odpowiedni pop-up i tym samym zwiększysz szanse na to, że skorzysta z Twojej oferty,
  • zatrzymywaniu wychodzących użytkowników, poprzez ustawienie automatycznego komunikatu, który pojawi się, gdy kursor użytkownika wyjedzie poza obszar strony,
  • planowaniu publikacji, co pozwoli łatwiej wdrożyć i zrealizować kampanię marketingową,
  • tworzeniu krótkich komunikatów w karcie przeglądarki, które np. zachęcą użytkownika do ponownego odwiedzenia strony.

Tego typu mniejszych, ale bardzo skutecznych funkcji jest więcej i bez wątpienia stanowić będą one doskonałe wsparcie sprzedaży w Twojej firmie. Warto więc sprawdzić BAZO i dać sobie szansę na łatwiejszy rozwój biznesu.

Grupa Tipmedia
Zobacz także
--- Artykuł sponsorowany ---
Podziel się: